niedziela, 16 listopada 2014

10 inspirations from tumblr #5

     Powiem jedno: UMIERAM. Tak mnie głowa boli że zaraz po prostu zejdę z tego świata. O dobry Boże, wybaczysz mi moje grzechy? Nie, nie będę o to prosić. Nawiązując do niedzieli, do Boga i do grzechów. Jest to kolejny dzień  w którym nie poszłam do kościoła - mój indeks świeci pustkami. I tak sobie myślę, ale po co mi to? Chrześcijanką nie jestem, chrzestną zostać nie zostanę bo nie chcę, a jeśli chodzi o ślub to w wielu parafiach można brać bez bierzmowania. Więc jakby coś, gdyby mój mąż jakimś cudem byt wierzący to problemu nie ma. Mogłabym bardzo dużo mówić o moich poglądach, znam biblię doskonale. Z łatwością mogę przytoczyć przykłady dlaczego twierdzę że to jest chore. Mi szczerze katolicy nie przeszkadzają, póki nie zaczną mnie na siłę nawracać (czyt. moi rodzice) Postanowiłam że nie pójdę do bierzmowania, ciekawe co na to oni. Trzymajcie kciuki żeby jeszcze nie dobili moich zwłok. Haha, nie zauważyłam nawet jak z tego postu stał się post poświęcony religii. Oj nie, zmieniamy temat. Jest 17 a mi  wydaje się jakby była 20, do tego coraz bardziej wkręcam się w świąteczny klimat: święta w Ameryce i Japonii, świąteczne piosenki, śnieg, kakao, już nawet w sklepach są święta. Ach, kocham ten klimat i w tym roku mam zamiar się wciągnąć na maksa. A co u was? Jak zapatrujecie się na tegoroczne święta? Kupujecie już prezenty dla najbliższych?

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz