sobota, 6 września 2014

You're young You're wild You're free

Pojęcie dzika i wolna nie jest mi nie znane. Staram się żyć chwilą i nie przejmować się tym co będzie pózniej. Czasem tak się nie da. No niestety ale życie jest dosyć trudne. Lecz ja lubie je zmieniać w zabawe. Czasem się ktoś mnie może spytać "czemu jesteś smutna?" Bo nie spełniam swoich oczekiwań. Moge tego po sobie nie dać poznać gdyż staram się być dosyć optymistyczną osobą ale mam swoje momenty w których mam ochote po prostu usiąśc i płakać. Nie widze w tym nic wstydliwego, lubie płakać. Płacz sprawia że jestem szczęśliwa. Oczyszcza mnie a po tym czuje się wesoła i lekka.
         A to co chciałam w tym poście poruszyć to czemu tylko ja marze o tym by wychodzić wieczorem z domu i wracać nad ranem? Jeźdźić nad jeziora, nad morze, gdziekolwiek ze swoimi przyjaciółmi. Robić szalone rzeczy. Szalone, no nietypowe. Bo nie sadze że jazda w wózku jest aż tak zwariowana.
      Taka prawda że to co czuje że różni mnie od moich znajomych to to że ja nie patrze na to że coś może być niebezpieczne lub jakie mogą być tego konsekwencje. Nie patrze na to że różni ludzie chodzą po świecie i np. Jak bym wracała tak w nocy do domu to może mnie ktoś pobić, okraść, zgwałcić. Dla mnie liczy się dobra zabawa. Jeżeli ktoś z moich znajomych to teraz czyta, a wiem że tak ;) To pewnie prychnie i powie "Ale Ty jesteś leniwa i nie chce Ci sie nigdzie isc". Prawda, zmęczenie w czasie roku szkolnego u mnie góruje, może dlatego że prowadze nocny tryb życia. Ale mnie też nudzi ciągłe robienie tego samego, nudnego, zwyczajnego. Mieszkam w takiej dziurze że tu za dużo robić się nie da. Do miasta, do parku, do maca. Yay. Ale ile można chodzić w te same miejsca, siedzieć cały czas w tym samym parku. Co prawda czesto takie siedzenie jest naprawde miłe. Ale ja jestem osobą która uwielbia przygody i ma czasem ochote zrobić coś głupiego. Myśle, cały czas myśle co można fajnego robić w naszym mieście. Na razie nic nie wymyśliłam. Ale wymyśle i zrekompensuje się moim przyjaciołm za to że tak często muszą znosić moje humorki. Więc krótko podsumowując, korzystajcie z życia, bo macie je tylko jedno :)
                                                                                                                                mentaruneko xx

Zdjęcia z mojego tumbler'a : MartwaSong.tumblr.com
 

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje, takie komentarze mega motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i chociażby ze względu na moją fascynację Japonią, chętnie będę wpadać do Ciebie częściej - zaczynam obserwować : )
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń