sobota, 13 września 2014

Gamer Girl

Ktoś kiedyś powiedział że dziewczyna nie może grać w gry, że nie umie, że ona to tylko przy tych swoich kosmetykach. Wyjątkami są chłopczyce które nie są zadbane, jeżdżą na desce i mają zadrapane kolana. Hah, jakże głupie są stereotypy. Jest wiele naprawde, ładnych i co najważniejsze dobrych w tym co robią zagrajmerek. Gdyby nie mój ubogi sprzęt który prosi się o pomstwe do nieba byłabym jedną z nich. Między innymi dlatego zawsze łatwiej było mi się zaprzyjaźnić z chłopakami, byłam typową chłopczycą. Może nie gram tak często w gry, gdyż na moim dinozaurze się zawiele zrobić nie da. Ale oglądam różne Let's Playe i mam o tym jakąś wiedze. Gdybym miała wymienić jakieś gry o zombie to bym wymieniła np. The Walking Dead, The Last of Us, Left 4 Dead, Outlest. Mam też swoje ulubione gry i rodzaje w które najchętniej gram. Jestem fanką gier typu rpg, fantasy, zawsze wybieram klasę maga, a co do ulubionych, takich moich "perełek" to kocham Skyrim'a i serie gier Grand Theft Auto. Co do tego jaka część to bez dwóch zdań Vice City, sama mam, gram i ten klimat to wszystko, nawet te bagi, najbardziej podbija moje serce.
     Dzisiaj przyszła mi taka wizja, jak by to było być chłopakiem i spotykać się z kumplami na wspólną rozgrywke. Coś wspaniałego, zamiast siedzieć i gadać czy coś (choć nie mówie, lubie to) to bardzo ciekawa byłaby perspektywa takiej zagrajmerskiej formy spędzania czasu. Haha, czas się wbić w towarzystwo jakichś ładnych maniaków komputerowych ;) A jak na razie zostaje mi zbierać na lepszy sprzęt i jeźdźić na konwenty typu pyrkon czy pga

1 komentarz: