piątek, 22 sierpnia 2014

Gotowa do szkoły?

Tydzień do rozpoczęcia szkoły, sądze że nie jestem jedyną osobą co nie ma ani książek, ani nawet długopisu. Gdzie się podzialy te stare czasy w których to szło się za rączke z mamą i wszystko wykreślało z listy?!
Zgaduje że ja swoje zakupy zrobie na ostatnią chwile. Ale planuje w tym roku wziąść się za nauke! Tak.. zawsze tak mówie. Boje się o jedno, o czas. Że nie starczy mi na nic czasu. Spotkania z przyjaciółmi, anime, you tube, blog, gry, nauka, japoński. Lecz powoli zaczynam oswajać się z myślą że wróce do tej samej, szarej szkoły i znów będe spędzać średnio pięc godzin dziennie z moją jakże wspaniałą klasą. *sarcasm* Tak naprawde dowiaduje się coraz więcej o osobach z mojej klasy i okazuje sie ze wcale nie są tacy jakich ich znałam przed wakacjami. To straszne co nieodpowiednie towarzystwo i wakacje robią z ludźmi. Wogóle jak gimnazjum zmieni. Czasem chce to mieć wszystko za sobą ale dorosle życie wcale też nie jest takie cudowne. No ale na pcieszenie dowiedziałam sie ze jak dobrze mi pojdzie na studiach rodzice oplacą mi przeprowadzke do Japonii yaay ~



A tak zupełnie z innej beczki, gdzieś w polsce jest szkoła do której chodzi się w japońskich mundurkach *w*
mentaru neko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz